Dołącz do wirtualnej konferencji IAB HowTo: digital PR - NOWY WYMIAR REPUTACJI i dowiedz się, jak łączyć aktywności PR z potencjałem digital marketingu! Przed nami kilkanaście wystąpień prowadzonych przez ekspertów w branży PR i mediów, w tym prezentacje narzędziowe i ciekawe case studies! Wydarzenie odbędzie się 10 lutego, to ostatni moment na rejestrację! Weź udział i przekonaj się, jak skutecznie włączyć digital marketing do działań public relations!
W agendzie m.in.:
- Od renesansu do sztucznej inteligencji – o nowych regułach gry w PR
Sabina Figarska, Solski Communications
- Współczesne media relations
Agata Staniszewska, Agora
- PR widoczny w wyszukiwarce. Wspieranie celów biznesowych w branży TSL. Case study Grupy Inelo.
Beata Tokarska, Grupa Inelo; Kamil Badura, Lightscape
- Influencer gaming marketing – czy wiemy kim jest influncer i czy ważne jest w co gra.
Michał Górecki, Fantasyexpo
- Jak mierzyć PR?
Robert Stalmach i Aleksandra Kamińska, Newspoint
- Case Study: Wirtualna rzeczywistość, realne historie
Milena Zacharzewska, 247Communication
- Case study: od anonimowej marki do najszybciej rozwijającego się brandu smartfonów: realme: jak wejść na rynek w dobie pandemii?
Maciek Wernicki, realme
- Głębiej, szybciej, mocniej – czyli rzecz o cyfrowej transformacji storytellingu oraz czy kryzys zmienił to, jak się komunikujemy.
Paweł Modzelewski, 247Communication
- Komunikacja PR & media mix dla srebrnego konsumenta (50+). Czy pandemia zmieni reguły gry w 2021 roku?
Iwona Gielecińska, Up&More
- Pomiar efektów komunikacji
dr Łukasz Przybysz, Wydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii UW
Konferencja organizowana jest w ramach cyklu IAB HowTo – wydarzeń inicjowanych przez członków Grup Roboczych działających przy IAB Polska. Ich celem jest chęć dzielenia się wiedzą i doświadczeniem, prezentacja najnowszych i najlepszych praktyk przez ekspertów, którzy na co dzień zajmują się zagadnieniami z zakresu reklamy internetowej.
Podczas wydarzenia:
Nauczysz się w jaki sposób wykorzystywać narzędzia analityczne marketingu online do ułatwiania Twojej bieżącej pracy i maksymalizowania działań media relations.
Zobaczysz najciekawsze case studies, w których pokażemy jak w praktyce można osiągnąć efekt synergii w łączeniu działań interactive i public relations.
Poznasz potencjał związany z wykorzystywaniem nowoczesnych rozwiązań online w zarządzaniu komunikacją wewnętrzną.
Dowiesz się jak efektywnie wykorzystywać monitoring sieci, zarówno w bieżącej komunikacji z klientami, jak i w zarządzaniu kryzysowym.
Konferencja IAB HowTo: digital PR – nowy wymiar reputacji jest kierowana do:
· - marketerów i specjalistów komunikacji, którzy chcą dowiedzieć się, jak funkcjonować w erze earned media,
· - pracowników biur prasowych, chętnych dowiedzenia się czym jest współczesna komunikacja,
· - PR managerów, którzy chcą się dowiedzieć w jaki sposób łączyć klasyczne działania public relations z aktywnościami marketingu online,
· - osób zajmujących się komunikacją korporacyjną, którzy chcą dowiedzieć się w jaki sposób cyfrowy świat może pomagać w zarządzaniu reputacją.
Konferencja jest objęta akredytacją DIMAQ. Oznacza to, że uczestnicząc w IAB HowTo, posiadacze certyfikatu otrzymują 20 punktów recertyfikacyjnych.
https://howto.iab.org.pl/pr-2021/
Link do strony artykułu: https://adserver.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/iab-howto-digital-pr-nowy-wymiar-reputacji-juz-10-lutego